Pracownicy firmy ochroniarskiej mają za zadanie obronić ludzie lub/i mienie zleceniodawcy przez kradzieżą lub wandalizmem. Powierzone im zlecenie nie należy do prostych. Musimy więc mieć przekonanie, że możemy obdarzyć firmę ochroniarską z Torunia zaufaniem. Nie bierze się to jednak znikąd. Przedsiębiorstwo powinno być wiarygodne, by klient chciał skorzystać z jego usług.

Dbanie o własnych pracowników

Bardzo często firmy ochroniarskie zatrudniają swoich pracowników na tzw. „umowy śmieciowe”. Proceder jest tak częsty, że już nikogo nie dziwi. Przyjęcie przeciwnej postawy może więc zaskoczyć klientów pozytywnie. Zatrudnianie stałych pracowników na umowy o pracę, udzielanie im urlopów oraz płacenie za wyrobione nadgodziny świadczy dobrze o właścicielu przedsiębiorstwa, a co za tym idzie zwiększa wiarygodność firmy. Skoro pracownicy są traktowani po ludzku i z życzliwością – klient też ma na to ogromne szanse. 

Pokaż się w Internecie

Wiarygodność firmy budują informacje na jej temat, które możemy znaleźć w Internecie. Przedsiębiorstwo, które nie ma własnej strony internetowej czy choćby profilu na Facebooku wygląda podejrzanie. Nie wspominamy już o zaistnieniu w rejestrach firmy, bo to absolutna podstawa. Firma ochroniarska z Sosnowca czy z Warszawy – każda powinna zainwestować we własną stronę internetową. Koszt rzędu 300 zł rocznie przyniesie nam ogromny zysk w postaci uwiarygodnienia istnienia naszej działalności.

Dbaj o prezencję

Nie musisz kupować garderoby z najdroższych sklepów odzieżowych, by klienci uwierzyli Ci, że jesteś dobrym przedsiębiorcą. Ubieraj się schludnie, bo szef w dresach nie nadaje firmie prestiżu. Ważniejsza jest tu jednak prezencja pracowników – musi kojarzyć się z firmą ochroniarską. Miła Pani ubrana w garsonkę nie wygląda na taką, która uda się w pogoń za intruzem. Zainwestuj w jednolite mundury dla pracowników, które będą ułatwiały im pracę oraz swobodne poruszanie w czasie interwencji.

Dokument jest ważny

Polacy nadal przywiązują wagę do dyplomów, świadectw i certyfikatów. Nie bagatelizuj tego faktu i zgłoś się do plebiscytu Orły Ochrony. Laureaci danej edycji mogą się ubiegać o materiały marketingowe w postaci listu gratulacyjnego, dyplomu czy tabliczki ze szkła akrylowego. Umieszczone w biurze firmy pokażą klientom, że jesteś przedsiębiorcą godnym ich zaufania. By cieszyć się tytułem laureata należy bowiem uzyskać wysoką średnią ocen z Google Maps, Zumi oraz innych portali internetowych. Laurkę wystawiają Ci klienci, nie jest więc tak łatwo zostać najlepszym w mieście. Uzyskanie tytułu Orła Ochrony  będzie więc wyróżnieniem, które zwiększy Twoją wiarygodność.