Sklep Groszek w Szydłowcu oferuje Państwu nowy model zakupów spożywczych bez wychodzenia z domu.

Zamówienia można złożyć na stronie www.egroszek.pl a nasz kurier dostarczy je do Państwa mieszkań.

Zamówienia realizujemy na terenie Szydłowca i okolic do 25km od granic miasta. Dostawy kurierem realizujemy rano w godzinach 8.00-11.00 oraz po południu 16.00-19.00. Istnieje również możliwość dostawy w innych godzinach po uprzednim kontakcie telefonicznym. Można też złożyć zamówienie online i odebrać je osobiście bez wchodzenia do sklepu w bezpieczny sposób.

Jak to działa?

Zarejestruj się na stronie, możesz tez złożyć zamówienie bez logowania.

  • Dodaj do koszyka interesujące Cię produkty

Produkty można wyszukać za pomocą lupki na górze strony lub przeglądając kategorie produktów. Zwróć uwagę na PROMOCJE ( pierwsza zakładka ) i NOWOŚCI ( widoczna na głównej stronie)

  • Po wybraniu produktów kliknij ZAMAWIAM w prawym górnym rogu. Strona przekieruje Cię do koszyka gdzie można zweryfikować zamówienie np. zmienić ilość wybranych produktów
  • Wybierz formę odbioru zamówienia: odbiór osobisty lub dostawa kurierem oraz formę płatności ( karta lub gotówka. )
  • Wybierz datę i godzinę dostawy
  • Zwróć uwagę na pole: UWAGI DO ZAMÓWIENIA

Tutaj można wpisać uwagi dotyczące produktów ważonych (np. poproszę ser w kawałku a wędlinę w plasterkach ). Jeśli jakiegoś produktu nie ma na stronie, to można dopisać prośbę o dodanie go do zakupów. Jeśli produkty są w naszym magazynie dołożymy do zamówienia. Tutaj można również wpisać informacje dla kuriera: wytłumaczenie drogi dojazdowej, prośbę o kontakt telefoniczny przed dostawą etc.

  • Po wypełnieniu wszystkich pól kliknij DALEJ
  • Jeśli masz konto w naszym sklepie Zaloguj się. Istnieje też możliwość złożenia zamówienia bez logowania wpisując dane w formularzu.
  • W kolejnym kroku wpisz dane dostawy lub wybierz z listy zapisanych. (Pamiętaj o zaakceptowaniu regulaminu)
  • Na ekranie wyświetli się podsumowanie zamówienia. Jeśli wszystko się zgadza kliknij POTWIERDŹ ZAMÓWIENIE. Na ekranie wyświetli się informacja: Twoje zamówienie zostało wysłane
  • Na podany adres mailowy dostaniesz potwierdzenie przyjęcia zamówienia.

Najczęściej zadawane pytania

  • Ile to kosztuje?
    Na terenie Szydłowca dostawa kosztuje 6,99 zł. Do 5 km od granic miasta koszt dostawy wynosi 9,99 zł, natomiast do 25 km – 19,99 zł.
    Zamówienia powyżej 200zł realizujemy ZA DARMO.
    Zamówienia z odbiorem osobistym realizujemy BEZPŁATNIE
  • Kiedy otrzymam złożone zamówienie?
    Zamówienia realizujemy zgodnie z wybranym przez Klienta przedziale czasowym. Najbliższy możliwy termin dostawy można sprawdzić na naszej stronie internetowej.
  • Czy mogę coś dodać do złożonego zamówienia ?
    Tak. Prosimy o kontakt pod numerem telefonu podanym na stronie www.egroszek.pl w zakładce Kontakt.
  • Jak mogę sprawdzić czy zamówienie zostało przyjęte ?
    Po złożeniu zamówienia na stronie wyświetla się komunikat: Twoje zamówienie zostało wysłane. Na podany adres mailowy wysłane zostanie potwierdzenie przyjęcia zamówienia.
  • Czy mogę zamienić termin dostawy złożonego zamówienia?
    Tak. Prosimy o kontakt pod numerem telefonu podanym na stronie www.egroszek.pl w zakładce Kontakt.
  • W jaki sposób odbywa się odbiór osobisty ?
    Odbiór osobisty odbywa się w bezpieczny sposób z tyłu sklepu. Należy zadzwonić pod numer telefonu podany w zakładce kontakt i podać numer zamówienia. Nasz Pracownik wyda Państwu zamówienie. Płatność odbywa się zarówno kartą i jak i gotówką.
  • Czy mogę zrobić zamówienie dla kogoś innego np. dla rodziców ?Oczywiście! Należy złożyć zamówienie na stronie www.egroszek.pl W komentarzu prosimy napisać kto będzie płacił za zamówienie i jaki jest adres dostawy. Po zrealizowaniu zamówienia wysyłamy kopię paragonu wraz z danymi do przelewu. Po otrzymaniu przez nas płatności lub potwierdzenia przelewu zakupy zostaną dostarczone pod wskazany adres.
  • Dlaczego nie mogę się zarejestrować ? Prosimy postępować według poleceń pojawiających się na ekranie. Uwaga! Należy kliknąć w link otrzymany mailem na podany przez Państwa adres mailowy. Jest to potwierdzenie rejestracji. W przypadku problemów prosimy o kontakt pod numerem telefonu podanym na stronie www.egroszek.pl w zakładce Kontakt.
  • A jeśli zapomniałem hasła do logowania? W zakładce Logowanie Kliknij Nie pamiętam hasła. Na podany adres mailowy wyślemy nowe hasło. Należy zalogować się do swojej skrzynki, kliknąć link i wpisać podane hasło. Hasło zawsze można zmienić w Panelu Klienta, który znajduje się w prawym górnym rogu strony.

Mamy nadzieję, że zakupy na www.egroszek.pl nie mają już dla Państwa żadnych tajemnic 🙂 Zapraszamy na zakupy online!