Przedstawiamy ustalony porządek obrad:
1. Otwarcie obrad.
2. Przedstawienie porządku obrad.
3. Przyjęcie protokołu Nr XXII/16 z dnia 22 lipca 2016 r.
4. Informacja z prac Burmistrza pomiędzy sesjami.
5. Informacja Burmistrza o wprowadzeniu zmian w budżecie w trybie art. 257 pkt 1 ustawy o finansach publicznych.
6. Informacja o realizacji uchwał Rady podjętych na ostatniej sesji.
7. Podjęcie uchwał w sprawie:
a) zmiany Uchwały Budżetowej Gminy Szydłowiec na rok 2016,
b) zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Szydłowiec na lata 2016 – 2025,
c) w sprawie przyjęcia Programu Ochrony Środowiska dla Gminy Szydłowiec na lata 2016 – 2019 z perspektywą do roku 2023,
d) stwierdzenia ważności wyborów sołtysa w sołectwie Łazy,
e) zarządzenia wyborów Rady Sołeckiej w sołectwie Szydłówek II,
f) zmiany uchwały Nr 52/X/15 Rady Miejskiej w Szydłowcu z dnia 1 lipca 2015 r. w sprawie regulaminu udzielania pomocy materialnej o charakterze socjalnym dla uczniów zamieszkałych na terenie Gminy Szydłowiec.
8. Informacja o przebiegu wykonania budżetu Gminy Szydłowiec za I półrocze 2016 r.
9. Odczytanie uchwały Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Warszawie Zespół w Radomiu w sprawie opinii o przedłożonej przez Burmistrza Szydłowca informacji o przebiegu wykonania budżetu Gminy za I półrocze roku 2016, kształtowaniu się Wieloletniej Prognozy Finansowej, a także o przebiegu realizacji planu finansowego instytucji kultury.
10.Informacja Przewodniczącego Rady o oświadczeniach majątkowych złożonych przez radnych.
11.Informacja z przeprowadzonych remontów w placówkach oświatowych dla których organem prowadzącym jest Gmina Szydłowiec w okresie trwania ferii letnich.
12.Interpelacje i zapytania radnych.
13. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych.
14.Informacja przewodniczącego Rady Miejskiej o pismach i wnioskach skierowanych do Rady w okresie między sesjami oraz trybie ich załatwienia.
15. Sprawy różne.
16.Zamknięcie obrad.