Gdy oba portale również w 2014 roku ogłosił organizację konkursu kilka osób wzięło sprawy w swoje ręce i z uporem maniaka reklamowały i zachęcały do głosowania na Szydłowiec, głównie na Facebooku. Sprawy nie pominęły lokalne media, również portal Nasz Szydłowiec bardzo często przypominał i namawiał do wsparcia Szydłowca.

Udało się! Po kilku tygodniach okazało się, że dzięki determinacji w informowaniu szydłowieckich internautów Szydłowiec zajął 3 miejsce! Ustępując jedynie dwóm miastom: Gołdap (1) i Sejny (2).

18 marca 2015 roku w szydłowieckim ratuszu pojawiły się przedstawicieli obu portali – Bożena Żebrowska z Onetu oraz Paulina Ziemińska z Zumi, które przekazały burmistrzowi Szydłowca Arturowi Ludwowi voucher o wartości 50 000 złotych z przeznaczeniem na ogólnopolską kampanię promocyjną Gminy Szydłowiec.

Podczas spotkania omówiono szczegóły kampanii promocyjnej, która ruszy już w kwietniu. O walorach Szydłowca będzie można przeczytać w serwisach Onet.pl, w tym również na Onet Podróże i Onet Poznaj Polskę oraz na stronach Zumi.

To zwycięstwo należy do wszystkich mieszkańców/internautów z Szydłowca! Możemy być dumni, że z 335 miast powiatowych, które wzięły udział w Turnieju Miast zajęliśmy to zaszczytne trzecie (medalowe) miejsce! W tym miejscu dla Was SERDECZNE GRATULACJE i PODZIĘKOWANIA za tak pozytywną odpowiedź na apel dotyczący głosowania na nasze miasto!

Portal Nasz Szydłowiec

zuminagroda2

fot i info: szydlowiec.pl