Pieniędzy nie byłoby jednak bez determinacji sympatyków tej instytucji, którzy do ostatnich chwil trwania kampanii, kupowali koszulki przygotowane specjalnie na ten cel.

Założycielem Fundacji jest Agnieszka Kowalska, wdowa po aktorze Macieju Kozłowskim. Wspólnie z Panem Maciejem uratowali z bezdomności w sumie kilkadziesiąt psów. Obecnie na terenie Fundacji przebywa 6 psów i dwa konie, które będą tam przebywać dożywotnio. Działalność Fundacji to pozyskiwanie środków na opiekę nad zwierzętami, sterylizacje, adopcje, leczenie chorych zwierząt oraz działalność edukacyjna.

Rosnące zapotrzebowanie Fundacji i przebywających pod jej opieką zwierząt sprawia, że coraz trudniej jest zapewnić im odpowiednią pomoc. Stąd decyzja organizacji o włączeniu się do kampanii „Przytul zwierzaka ze schroniska”. Akcja wystartowała 14 marca 2016 roku i pierwotnie miała zakończyć się 5 kwietnia. Jednak rosnące zainteresowanie wśród odbiorców zachęciło organizatorów do przedłużenia kampanii do 11 kwietnia. Przez cały ten czas sympatycy fundacji kupowali koszulki-cegiełki, z których ponad połowa środków przekazywana była na pomoc czworonogom.

Pieniądze zebrane w czasie trwania kampanii, zostaną przeznaczone na to, aby zwierzaki przebywające „w poczekalni”, jaką jest fundacja, wracały do pełni zdrowia po przykrych doświadczeniach porzucenia oraz, aby dobrze prezentowały się swoim nowym, potencjalnym opiekunom – mówi organizator kampanii Mieszko Makówka z Mojakampania.pl – Wszystkie środki, tj. ponad dwa tysiące złotych, trafią do fundacji w ciągu półtora tygodnia od zakończenia kampanii – wyjaśnia.

W sumie w ogólnopolskiej kampanii udział wzięło 122 organizacje pomagające bezdomnym i potrzebującym zwierzętom. Do kampanii dołączyły się instytucje publiczne oraz popularni YouTuberzy – chęć pomocy zadeklarowali ulubieńcy nastolatków – Naruciak i Gimper. O akcji zrobiło się głośno również w mediach społecznościowych – na Facebooku przekaz organizatorów dotarł do ponad miliona osób. „Przytul zwierzaka ze schroniska” to pierwsza z serii 3 ogólnopolskich kampanii, jakie w tym roku przygotowali organizatorzy. Kolejna akcja skupiona będzie na poprawie sytuacji koni w Polsce. W ubiegłym roku organizatorzy przeprowadzili dwie ogólne oraz trzy dedykowane kampanie, z których udało się pozyskać w sumie ponad 114 tysięcy złotych. Wszystkie środki trafiły do najbardziej potrzebujących organizacji.