Wśród prelegentów kongresu był Andrzej Jarzyński, burmistrz Szydłowca, który przybliżył temat: ”Szydłowiec: piękno, w które warto inwestować”. Burmistrzowi towarzyszli jeszcze m.in. wiceburmistrz Krzysztof Ziółkowski oraz kierownik referatu promocji Urzędu Miejskiego Justyna Jezierska. 

O Szydłowcu w Radiu Plus wypowiedział się wicemarszałek Mazowsza Leszek Ruszczyk: „Głównym celem kongresu jest promowanie walorów turystycznych Mazowsza. My tu najbliższej mamy czym się pochwalić, Szydłowiec jest taką perełką naszego zakątka, burmistrz Jarzyński prezentuje m.in. , że warto inwestować w piękno Szydłowca. Mamy tam piękny zamek, który jest w trakcie odnawiania, przepiękny rynek, poszły tam bardzo duże pieniądze na renowację, ale te pieniądze będą procentować potoku turystów z całej Europy. 

W trakcie kongresu odbyły się również warsztaty dotyczące coraz bardziej popularnych form i sposobów prowadzenia działań promocyjnych, takich jak social media czy questing. Ich celem było wzbogacenie oraz uzupełnienie wiedzy samorządowców na temat przygotowywania i prowadzenia projektów promocyjnych.

Tegoroczna edycja to kontynuacja spotkań z lat ubiegłych oraz dalsze doskonalenie kompetencji przedstawicieli jednostek samorządu terytorialnego z województwa mazowieckiego w zakresie marketingu terytorialnego.

info: mazovia.pl oraz radioplus.com.pl

foto. Konrad Wojnarowski