Przedstawiamy ustalony porządek obrad:
1. Otwarcie obrad.
2. Przedstawienie porządku obrad.
3. Przyjęcie protokołów Nr XII/15 z dnia 8 października 2015 r., Nr XIII/15 z dnia 19 października 2015 r., Nr XIV/15 z dnia 30 października 2015 r.
4. Informacja z prac Burmistrza pomiędzy sesjami.
5. Informacja Burmistrza o wprowadzeniu zmian w budżecie w trybie art. 257 pkt 1 ustawy o finansach publicznych.
6. Informacja o realizacji uchwał Rady podjętych na ostatniej sesji.
7. Sprawozdanie z działalności Burmistrza Szydłowca za I półrocze 2015 roku.
8. Podjęcie uchwał w sprawie:
a) przyjęcia Strategii Rozwoju Gminy Szydłowiec na lata 2015-2025;
b) zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Szydłowiec na lata 2015 – 2025;
c) zmiany Uchwały Budżetowej Gminy Szydłowiec na rok 2015;
d) zmiany uchwały Nr 78/XIV/15 Rady Miejskiej w Szydłowcu z dnia 30 października 2015 roku w sprawie określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości;
e) określenia wzorów formularzy deklaracji i informacji na podatek od nieruchomości;
f) określenia wzorów formularzy deklaracji i informacji na podatek leśny;
g) określenia wzorów formularzy deklaracji i informacji na podatek rolny;
h) ustalenia trybu udzielania i rozliczania dotacji dla niepublicznych szkół posiadających uprawnienia szkoły publicznej, niepublicznych przedszkoli i innych form wychowania przedszkolnego oraz trybu i zakresu kontroli prawidłowości ich pobrania i wykorzystania;
i) przyjęcia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na rok 2016.
j) ustalenia wysokości opłaty za wpis do rejestru żłobków i klubów dziecięcych;
9. Interpelacje i zapytania radnych.
10. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych.
11. Informacja przewodniczącego Rady Miejskiej o pismach i wnioskach skierowanych do Rady w okresie między sesjami oraz trybie ich załatwienia.
12. Sprawy różne.
13. Zamknięcie obrad.