Przedstawiamy ustalony porządek obrad:

1. Otwarcie obrad.

2. Przedstawienie porządku obrad.

3. Przyjęcie protokołu Nr XXIII/16 z dnia 30 sierpnia 2016 r.

4. Informacja z prac Burmistrza pomiędzy sesjami.

5. Informacja Burmistrza o wprowadzeniu zmian w budżecie w trybie art. 257 pkt 1 ustawy o finansach publicznych.

6. Informacja o realizacji uchwał Rady podjętych na ostatniej sesji.

7. Podjęcie uchwał w sprawie:

a) zmiany Uchwały Budżetowej Gminy Szydłowiec na rok 2016,

b) określenia wzoru formularzy informacji i deklaracji podatkowych,

c) określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości,

d) określenia wysokości stawek podatku od środków transportowych,

e) obniżenia ceny skupu żyta do celów wymiaru podatku rolnego za 2017 r.,

f) zmiany uchwały Nr 109/XVIII/16 Rady Miejskiej w Szydłowcu z dnia 14 marca 2016 r. w sprawie poboru podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego od osób fizycznych, określenia inkasentów, terminu płatności dla inkasentów i wynagrodzenia za inkaso,

g) przyjęcia Programu Współpracy Gminy Szydłowiec z Organizacjami Pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2017 r.,

h) utworzenia i przystąpienia do Stowarzyszenia Gmin i Powiatu Szydłowieckiego,

i) przystąpienia do realizacji projektu pod nazwą „Powszechna nauka pływania dzieci i młodzieży w Powiecie Szydłowieckim”.

8. Informacja Burmistrza dotycząca analizy oświadczeń majątkowych osób wymienionych w art. 24 h ust. 3 pkt 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2016 r., poz. 446 ze zmianami).

9. Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych za rok szkolny 2015/2016.

10.Interpelacje i zapytania radnych.

11. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych.

12.Informacja przewodniczącego Rady Miejskiej o pismach i wnioskach skierowanych do Rady w okresie między sesjami oraz trybie ich załatwienia.

13. Sprawy różne.

14.Zamknięcie obrad.